Wiadomości - Aktualności
Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica
Dodał: Data: 2020-03-12 07:59:37 (czytane: 2800)
W odpowiedzi na zalecenia administracji rządowej wprowadzamy następujące sposoby załatwiania spraw: telefoniczny (41 3779 800), mailowy (gmina@stopnica.pl) oraz za pośrednictwem platformy ePUAP (/f3dd0jw725/) [BEZ PRZYCHODZENIA DO URZĘDU]. Decyzja ta wynika z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Przypominamy i informujemy, że wszystkie organy administracji państwowej i samorządowej, umożliwiają osobom które posiadają potwierdzony profil zaufany, załatwienie większości spraw za pośrednictwem portalu ePUAP (adres skrzynki podawczej można znaleźć na stronie internetowej danego urzędu).
Poniżej przedstawiamy dane teleadresowe Urzędu Miasta i Gminy Stopnica:nr telefonu: 41 3779 800
adres email: gmina@stopnica.pl
adres skrzynki podawczej: /f3dd0jw725/
Od dnia dzisiejszego, w odpowiedzi na wnioski złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan/ zdjęcie podpisanego dokumentu lub identyfikowalny adres mailowy wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego) podejmowane będą przez tut. Urząd stosowne czynności zmierzające do załatwienia sprawy, bez konieczności stawiennictwa wnioskodawcy w Urzędzie.
W pierwszej konieczności prosimy o kontakt telefoniczny: 41 3779 800.