Wiadomości - Aktualności

Zakończył się kolejny etap realizacji programu usuwania produktów zawierających azbest na obszarze Miasta i Gminy Stopnica

Dodał: Data: 2021-10-05 10:42:53 (czytane: 252)

W 2021 r. w ramach realizacji „Programu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest (pokryć dachowych) z terenu Gminy Stopnica” z budżetu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pozyskano dofinansowanie w wysokości 66 418,80 zł.

Unieszkodliwieniu poddano 14 480 m2 pokryć dachowych zawierających azbest.

Koszty kwalifikowane przedsięwzięcia pokryte zostały w 50 % ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) w Warszawie oraz w 50 % ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach (WFOŚiGW).

Osoby, które chciałaby wziąć udział w kolejnej edycji programu, który planowany jest w 2022 r., powinny złożyć stosowny wniosek według następującego wzoru:

http://umig.stopnica.pl/pliki/wniosek_o_unieszkodliwienie_wyrobow_zawierajacych_azbest(2018_01_18).docx

Realizacja programu w latach kolejnych uzależniona jest od uzyskania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych.

Dofinansowanie nie obejmuje wykonania nowego pokrycia dachowego.

Osoba do kontaktu: Pani Monika Durnaś- 41 3779 819.

Przeczytaj kolejną wiadomość:

(nieaktualne) Awaria linii telefonicznej w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica

Do czasu usunięcia usterki prosimy o kontaktowanie się z Urzędem za pośrednictwem następującego numeru telefonu: 515 350 520. Za utrudnienia...