Wiadomości - Aktualności
Zmiana systemu obsługi w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica
Dodał: Data: 2022-01-24 10:06:57 (czytane: 1437)
W związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na koronawirusa i ustanowionym przez administrację rządową, na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r., obowiązkiem pracy zdalnej informujemy, że proces załatwiana spraw może się wydłużyć, niemniej jednak dołożymy wszelkich starań aby zminimalizować niedogodności z tym związane.
Mając na uwadze wprowadzone ograniczenia, prosimy Państwa o załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem internetu lub telefonicznie, w zakresie w jakim jest to możliwe.
Poniżej przedstawiamy dane teleadresowe Urzędu Miasta i Gminy Stopnica:
Ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica
nr telefonu: 41 3779 800
adres email: gmina@stopnica.pl
adres skrzynki podawczej: /f3dd0jw725/
Osobisty kontakt z
pracownikami Urzędu Miasta i Gminy Stopnica oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Stopnicy, możliwy będzie wyłącznie po wcześniejszym
kontakcie telefonicznym, w terminie wzajemnie uzgodnionym.
Jeżeli dla załatwienia sprawy
niezbędna jest obecność Wnioskodawcy w Urzędzie, prosimy o uprzedni kontakt
telefoniczny z właściwym Referatem:
Urząd Stanu Cywilnego- 41 3779
815;
Ewidencja Ludności (dowody osobiste)- 41 3779 819;
Referat Gospodarki Przestrzennej,
Inwestycji i Ochrony Środowiska- 41 3779 804;
Referat Finansowy- 41 3779 808;
Referat Gospodarki Komunalnej- 41
3779 219;
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej- 41 3779 813, 41 3779 818.
Prosimy Państwa o wyrozumiałość wobec zastosowanych ograniczeń.
Apelujemy również o odpowiedzialność i rozsądek w trosce o bezpieczeństwo wszystkich mieszkańców Miasta i Gminy Stopnica.