Wiadomości - Aktualności

Nabór na stanowisko Ratownika Wodnego na basenie w Stopnicy

Dodał: Data: 2024-06-11 14:32:27 (czytane: 418)

Dyrektor Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Stopnicy ogłasza nabór na stanowisko ratownika wodnego.

RATOWNIK WODNY  - Basen w Stopnicy

Wymagania:

  •  brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,  
  •  nieposzlakowana opinia,
  •  wykształcenie – minimum średnie,
  •   dyspozycyjność w weekendy
  • aktualne uprawnienia ratownika wodnego ;- dokumenty potwierdzające posiadanie innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym;- aktualna legitymacja ratownika wodnego lub dokument potwierdzający przynależność podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa;
  • aktualne zaświadczenie o ukończonym kursie w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu Ratownika KPP.

 

Wymagania dodatkowe:

  •          dyspozycyjność (praca zmianowa);
  •          uczciwość;
  •          odpowiedzialność za realizowane zadania;
  •          systematyczność i konsekwencja w działaniu;
  •          komunikatywność;
  •          sumienność.

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

  1. Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektu basenu, osób kąpiących się, korzystających z atrakcji wodnych zgodnie z obowiązującym Regulaminem basenu w Stopnicy,
  2. Pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych zamierzających korzystać z basenu w Stopnicy o obowiązujących przepisach regulaminowych oraz o zasadach korzystania z atrakcji wodnych.
  3.  Pilnowanie obowiązku korzystania przez grupy zorganizowane, jak również osoby indywidualne, z kąpieli pod natryskiem przed wejściem na teren basenu oraz obowiązku posiadania odpowiedniej odzieży (strój kąpielowy),
  4. Przestrzeganie ogólnych zasad korzystania z basenu w Stopnicy określonych regulaminem oraz odrębnymi przepisami WOPR,
  5. Stałe obserwowanie terenu kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
  6. Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w poważnych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego.
  7. Kontrola poprzez oględziny stanu urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia basenu pod względem bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z basenów,
  8. Przestrzeganie porządku i dyscypliny na terenie basenu w Stopnicy, utrzymanie w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu ratowniczego, utrzymywanie porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych.
  9. Bieżące prowadzenie dziennika pracy,
  10. Wykonywanie innych poleceń związanych z obsługą obiektu basenowego, a mogących wystąpić w trakcie eksploatacji,
  11. Posiadanie wymaganych uprawnień zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami (WOPR, UE, itp.).

 

Miejsce składania dokumentów:

Ø  Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 15

Lub

Ø  Osoby zainteresowane mogą uzyskać więcej informacji pod numerem telefonu

503-109-521 – Dyrektor MCK w Stopnicy

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Zapraszamy do współpracy!

Zapraszamy do korzystania z Inkubatora przetwórstwa rolnego w Strzałkowie

09/04/2024

Inkubator prowadzony jest przez Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy. Jest to jedyny tego typu obiekt w powiecie buskim. Wszystkie osoby chcące skorzystać z usług inkubatora muszą poprzedzić dostawę owoców lub/i warzyw rejestracją telefoniczną (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16): 533-526-216. więcej..

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Przerwa w dostawie energii dla sołectwa Podlasek

W związku z prowadzonymi przez PGE Dystrybucja pracami montażowo-konserwacyjnymi nastąpi przerwa w dostawie energii elektrycznej...